dilluns, 17 de maig del 2010

ST. CLIMENT - MONTSERRAT, 2009


04 i 05 Setembre 2009

ST. CLIMENT – MONTSERRAT

Avui he tornat a participar en aquesta sortida, acompanyat de l'Elvira fent l'ajuda des del cotxe. Hem sortit a les 20,55 h.
pont del Diable, a Martorell
Lo emprenyador per ella ha sigut que quan es disposava a començar la sortida, el cotxe (rover), s'ha espatllat. L'han ajudat a posar-lo en marxa i l'han acompanyat fins a casa, on ha traslladat totes les coses al cotxe de cadena. La pobre vaja ensurt s'ha endut i sense ser-hi jo. Encara que menys mal que li ha passat aquí i no al mig dels camins a plena nit.
Hem fet el mateix camí que els altres anys, al menys d'entrada. Hem pujat fins a les creus (21,18 h), i després hem anat baixant, seguint durant molta estona les marques del GR92, fins a la benzinera de les Palmeres. Ha sigut aquí on m'ha explicat lo del cotxe.
A Les Palmeres han caigut quatre gotes, semblava que volia ploure, però al final res de res. Des d'un bon principi, m'he posat al grup capdavanter. M'agrada arribar dels primers,encara que de vegades hi ha que fer un esforç més gran al seguir el ritme dels més joves o més ben preparats, però te la contrapartida que quan es descansa, es fa tota la “descansada” complerta. Les palmeres, 22,24 h.
Abans d'arribar a Martorell, encara ens trobem dos cops més amb el avitualladors; a mig camí (23,30 h) i a les 00,35, en un punt nou. Aquesta vegada, per arribar al Pont del Diable, de Martorell, hem seguit un camí nou, que ens permet descartar totalment, la carretera, al menys fins aquest punt.
Al Pont del Diable hem arribat a les 01,24 h., lloc on sempre ens mengem els entrepans que portem per sopar.
Com sempre, lo dolent d'aquest punt es la excessiva espera, ja que no ens hem posat en marxa fins a les 02,28,es a dir, més d'una hora aturats, ja que, lògicament, esperem que arribin i sopin tots els participants.
A les 03,25 hem arribat a la carretera d'Olesa, on m'he posat la jaqueta, perquè ja feia estona que tenia fred, i a més, justament com l'any passat, en aquest punt també ha començat a ploure una mica.
A les 04,09 hem passat per Olesa i ja, pràcticament d'una tirada, hem anat caminant fins a can Estruç, punt de reunió prèvia a la pujada final. (06,04 h).
Al cotxe hi havia unes nenes que s'han cansat de caminar, però jo m'he pogut estirar igual. M'he quedat adormit i m'han despertat quan ja començàvem a pujar, per lo que finalment, m'ha agafat mandra, i m'he quedat al cotxe.
He pujat, doncs, a Montserrat còmodament assegut al seient del copilot del cotxe. Així que hem arribat dalt, hem descarregat les motxilles i ens hem tornat cap a Sant Climent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada